Dairemiz, görev alanındaki hizmet ve faaliyetlerin yerine getirilmesinde; insan, para ve malzeme gibi kaynakları, mevcut yasal düzenlemeler çerçevesinde şeffaf, ekonomik, etkin ve en verimli şekilde kullanmayı, gerekli alt yapıyı geliştirip güçlendirerek çalışanların takım bilinci içinde, bilgi ve becerilerini artırabileceği imkânlar oluşturmayı, teknolojik imkânlar ile donanmayı, gelişime açık olmayı, Üniversitenin gelişmesinde, yükselmesinde en iyi katkıyı sağlamayı hedef edinmiştir.
Hizmet sunduğu bina ve çevrenin fiziksel yapısını koruyarak, temiz, hijyenik ortamlar sağlamak için sonuç odaklı, hizmet kalitesini, kalite standartlarının sürekliliğini, paydaşların memnuniyetini düşünen, teknolojik imkânlar ile hijyeni, temizliği en üst düzeyde tutmayı amaçlayarak temizlik programları uygulamayı hedef edinmiştir.
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşme Kanunu ve ilgili Yönetmelikler, Tebliğler çerçevesinde Üniversitemize ait mal, hizmet ile makine teçhizat alımlarını gerçekleştirmek, ilgili mevzuatı ile 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetim ve Kontrol Kanunu ile Merkezi Yönetim Harcama Belgeleri Yönetmeliği hükümleri doğrultusunda işlemleri yürütmeyi hedef edinmiştir.
Merkezi Yönetim bütçesi ile verilen ödeneklerinin serbest bırakılması oranında, ihtiyaç olan Mal ve Hizmet, Makine-Teçhizat, Demirbaş ve Donatım malzeme ve hizmetlerinin Doğrudan Temin satınalma işlemlerini yürütmeyi hedef edinmiştir.
Hizmetlerini en iyi şekilde yürütebilmeleri için satınalınan tüketim mal-malzemesi, makine-teçhizat ve demirbaşların kayıtlara geçirilmesi, depolanması, dağıtılması işlemlerini mevzuata uygun olarak uygulamayı hedef edinmiştir.
Kalitenin bir yaşam felsefesi olduğu bilinciyle, aralarında herhangi bir ayrım yapmaksızın hizmet ortağı olduğu kabul edilen paydaşlarımıza sunduğumuz hizmetleri yerine getirirken; mevzuata uygun ve zamanında yapılmayı sağlayarak güvenilir kılmak, hizmette süreklilik, hızlılık, doğruluk, bilgilendirici ve kolaylaştırıcı hareket edip, yarının kalite süreçlerini oluşturmak için gelen öneri ve geri bildirimleri titizlikle inceleyen daha etkin bir tahakkuk hizmetini yerine getirmeyi hedef edinmiştir.
Teknolojiyi süreçlerimize dahil edip herkesin rahatlıkla ulaşabileceği, daha fazla paydaş/isteklinin teklif verebileceği ortamlar oluşturan, sunduğumuz hizmetlerin nitelik ve niceliksel anlamdaki gelişimini sürekli kılınan, objektiflik ilkesinden ödün vermeden ulaşılan, paydaşlarımızın istek ve beklentilerine cevap veren, gelişen yeni koşul ve ihtiyaçlara adapte olan, hizmet memnuniyetini en üst düzeyde tutan, doğruluk ve dürüstlüğü esas alan, hızlı ve güvenilir hizmet veren, kalite, hız ve güven üzerine kurulu performansımızı en üst seviyeye çıkarıp Üniversitemiz bütçesine daha fazla katkı oluşturmayı hedef edinmiştir.
Üniversitemiz Rektörlük ve bağlı birimlerinin kurum içi, kurum dışı, kamu elektronik posta ve tebligat yazışmalarının kayda alınması, etkinlik ve verimlilik ilkelerine uygun olarak yürütülmesi, meslek alanına giren konular ile ilgili mevzuat ve meslek etik kurallarına uygun gerçekçi, sürdürülebilir ve sağlıklı bir zeminde yürütmesi, mevzuat çerçevesinde hizmetlerin istenilen kalitede, paydaşların beklenti ve şartlarına uygun olarak verilebilmesi ile her bir hizmetin başlangıç noktasından hizmet alana teslimine kadar sürecin her aşamasını kontrol altında tutarak, istenilen kalitenin sürekli olarak kontrol ve muhafaza edilmesini ve iyileştirilmesini sağlamayı hedef edinmiştir.
Çukurova Üniversitesi mensuplarının, can ve mal güvenliği ile yerleşkelerindeki, bina sosyal tesisler, yollar, alanlar, park ve bahçeler, her türlü taşıt, malzeme ve ekipmanların korunmasına yönelik verilen koruma ve güvenlik hizmetlerini yerine getirmeyi, kazalara yol açabilecek etkenleri önceden tespit edip gerekli önlemleri almayı, öğrencilerin ve çalışanlarının güvenliğini sağlarken, İnsan haklarına saygılı, yasaların kendisine verdiği yükümlülükler doğrultusunda insanları tedirgin etmeden, huzurlu ve güvenli bir kampüs ortamı sağlamayı hedef edinmiştir.
Paydaş memnuniyetini öncelikli ve en üst seviyede tutan, paydaş ihtiyaçlarına cevap verecek hizmetleri beklentilerine uygun seviyede sunan, paydaşlardan gelen geri bildirimlerini önyargısız şekilde alarak sürekli iyileştirme çalışmalarını benimseyen, rahat ve güvenli seyahat ettirerek, doğru zamanda, doğru yere kazasız bir şekilde ulaştıran, memnuniyetini sürekli artıran, mevzuata uygun olarak tahsis edilen bütçe dahilinde kalite standardizasyonu sağlayan ve kalite yönetim sistemini sürekli geliştiren bir birim olmayı hedef edinmiştir.